Întrebări frecvente

În cât timp îmi ajunge comanda?

În general, exceptând perioadele foarte aglomerate, dacă comanda se înregistrează de luni până vineri, este procesată în aceeași zi și ajunge la destinație în următoarele 1-3 zile lucrătoare, inclusiv sâmbăta pentru localitățile în care curierii fac livrări și în weekend.

Dacă comanda se înregistrează în weekend, este procesată luni și ajunge la destinație în 1-3 zile lucrătoare.

Termenul de livrare pentru fiecare produs este afișat în pagina produsului.

Dacă o comandă conține produse cu termene de livrare diferite, livrarea se va face în funcție de termenul cel mai îndelungat. Livrarea nu poate fi fracționată. 

Pot ridica produsul personal?

Nu, momentan nu avem disponibilă opțiunea de ridicare personală.

Am uitat să adaug un produs, îl pot adăuga ulterior?

Dacă comanda a fost deja confirmată, nu se poate adăuga un alt produs. Este necesară crearea unei comenzi noi.

Cum pot returna un produs?

Te rugăm să ne contactezi prin e-mail la contact@imagift.ro

Produsele personalizate nu se pot returna decât dacă prezintă un defect de fabricație.

În cazul în care returul este acceptat, clientul trebuie să returneze produsul la adresa noastră din București, strada Liviu Rebreanu, nr. 15, bl. N3, sc. 1, et. 3, ap. 83, Sector 3. 

Cheltuielile privind transportul de retur sunt suportate de către client, cu excepția în care produsele au prezentat un defect în momentul livrării. În acest caz, Imagift va suporta taxele de retur.

În maxim 2 săptămâni de la primirea coletului returnat, Imagift va returna contravaloarea produsului direct în contul bancar la clientului.

Pentru mai multe detalii și informații, te rog să accesezi Politica de Livrare și Retur.

Am nevoie de comandă acum. Pot plăti mai mult să o primesc mai repede?

Acest serviciu nu este disponibil. Comenzile care au metodă de plată cu cardul online au prioritate.

Am greșit ceva la personalizare când am făcut comanda. Pot corecta?

În anumite situații, când produsul nu a intrat în faza de producție se pot face anumite corecții.

Te rugăm să ne contactezi pe contact@imagift.ro pentru mai multe detalii.

Nu am destul loc să scriu în căsuța de personalizare. Ce pot face?

Căsuța de personalizare text este făcută în așa fel încât să încapă numărul maxim de caractere care pot fi personalizate, astfel încât mărirea lungimii caracterelor ar avea un rezultat negativ asupra produsului personalizat. Mulțumim pentru înțelegere!

Comanda a ajuns, dar conține produse deteriorate. Cum se poate rezolva?

Ne cerem scuze pentru discomfortul creat.

Trimite-ne toate detaliile pe contact@imagift.ro și cu siguranță vom găsi o soluție.

Facturile se atașează în colet? Nu aș dori ca destinatarul să vadă prețurile.

Nu, facturile sunt trimise pe e-mail.

Nu doresc să îmi creez cont. Pot face o comandă și fără cont?

Da. Pe www.imagift.ro se pot face comenzi și fără cont.

Tot ce trebuie să faci este să completezi toate datele necesare în formularul de comandă, iar comanda va fi preluată cu succes.

Totuși, noi recomandăm crearea unui cont și abonarea la newsletter pentru a ușura procesul de comandă pe viitor și pentru a beneficia de reducerile și promoțiile noastre.