Politica de livrare și retur
Transport și Plată
Transport
Livrarea comenzilor se va face în maxim 1-3 zile lucrătoare, după ce comanda a fost confirmată.
Curier Rapid – costul curierului rapid poate fi găsit în pagina de finalizare a comenzii
* Comenzile plasate în weekend/zile libere legale se vor procesa în prima zi lucrătoare ulterioară comenzii.
** În cazuri speciale (produsele comandate nu se află în stoc, sunt în curs de aprovizionare sau întâmpinăm dificultăți justificabile de transport) ne rezervăm dreptul de a mări corespunzător perioada de livrare.
Metode de Plată
- Plata la livrare/ramburs (în momentul în care clientul primește coletul de la curier)
- Plata online securizată cu cardul.
- Transfer bancar – dacă este cazul, pentru comenzile speciale, la cerere.
Returnarea Produselor
Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costul decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Îți recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. (3) din O.U.G 34/2014.
Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării imagift.ro de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. Imagift.ro va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care imagift.ro nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recentă). Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurii legale.
RETURNAREA PRODUSELOR PERSONALIZATE
Conform prevederilor legale (OUG 130/2000) și TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR, produsele personalizate nu pot fi returnate (în cazul unui retur acestea sunt distruse/ casate, fiind realizate după specificațiile clientului).
În mod excepțional, CLIENTUL poate returna produsele personalizate achiziționate prin intermediul unui CONTRACT la distanță, în următoarele situații:
Coletele prezintă deteriorări severe sau produsele prezintă defecte de fabricație;
În cazul în care coletul adus de către curier prezintă elemente clare de deteriorare severă a integrității pachetului și a conținutului (pachetul este desfăcut, rupt, înțepat, conținutul distrus, etc.), se pot face mențiuni cu privire la eventualele probleme în momentul livrării pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se întocmește un proces verbal de constatare, se fac fotografii și se refuză primirea coletului.
Nu sunt însă considerate probleme deteriorările minore, normale, care sunt datorate manevrării și manipulării pachetelor și care nu afectează conținutul acestora (de exemplu: prăfuirea/ murdărirea exteriorului pachetelor, îndoirea ușoară a colțurilor, etc.).
Orice reclamație ulterioară livrării de către curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Produsele livrate nu corespund cu produsele din comanda confirmată (sunt personalizate greșit, încurcate);
În cazul în care produsele sunt livrate greșit (produsele sunt personalizate cu datele unor terți), CLIENTUL va notifica GBX ENTERPRISE cu promptitudine în vederea remedierii situației și va urma întocmai instrucțiunile comunicate de către GBX ENTERPRISE (returul/ distrugerea informațiilor cu privire la terții respectivi) neavând niciun drept asupra datelor/ produselor respective care nu-i aparțin. În acest caz, Imagift va înlocui gratuit produsele și își rezervă dreptul să solicite returnarea coletului cu produsele eronate.
Produsele au specificații eronate pe site față de realitate.
Nu se consideră specificații eronate diferențe minore de dimensiune/ culoare care nu afectează vizibil produsul final și care pot apărea din cauze neimputabile Imagift (de exemplu lot de producție diferit).
Incidența situațiilor descrise în baza art. 7.9.1. de mai sus care pot fi considerate motive acceptate de retur/ înlocuire a produsului și/ sau returnarea contravalorii produselor în cauză trebuie semnalată imediat după recepția coletului de către Client, prin orice mijloc (telefonic, e-mail, messenger) și transmiterea tuturor informațiilor necesare (inclusiv fotografii) cu privire la produsele în cauză în vederea analizării situației. Imagift își rezervă dreptul să refuze soluționarea/ returul produselor în cazul în care incidența situaților descrise în art. 7.9.1. au fost semnalate de către Client după expirarea unei perioade de 10 zile de la data recepționării Coletului și/ sau refuzul de a transmite informațiile necesare solicitate de către Vânzător în vederea evaluării situației.
Pentru informațiile complete și detaliate, vă rugăm să citiții documentul „Termeni și condiții„.
Pentru orice detalii suplimentare cu privire la politica de livrare și retur, ne puteți contacta direct la adresa: contact@imagift.ro