Termeni și condiții

Site-ul www.imagift.ro este proprietatea GBX ENTERPRISE S.R.L., organizată conform legilor din România, cu sediul social în București, Sector 3, str. Liviu Rebreanu, nr. 15, bl. N3, sc. 1, et. 3, ap. 83, înregistrată la Registrul Comerțului București cu nr. J40/5741/2023, CUI 47873532, adresa email: contact@imagift.ro, Cont Bancar: RO76BTRLRONCRT0CL1610701 deschis la Banca Transilvania (denumită în continuare GBX ENTERPRISE).

Prezentul document împreună cu Politica de Confidențialitate și Politica de cookie-uri pun la dispoziția terților regulamentul privind termenii și condițiile care guvernează utilizarea site-ului www.imagift.ro. Utilizarea SITE-ului așa cum este definit mai jos (incluzând acces-ul, navigarea, achiziționarea produselor și serviciilor disponibile) constituie un acord implicit de respectare a termenilor și condițiilor enunțate în cuprinsul prezentului document, precum și a politicilor și informațiilor afișate pe SITE, inclusiv termeni și condiții speciale, cu toate efectele și consecințele ce decurg din aceasta.

Site-ul www.imagift.ro este un site de comerț electronic care oferă spre vânzare prin intermediul Internetului cadouri personalizate și nepersonalizate.

GBX ENTERPRISE își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic acești Termeni și Condiții, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care puteți utiliza SITE-ul. În cazul oricărei astfel de modificări, GBX ENTERPRISE va afișa versiunea modificată a Termenilor și Condițiilor, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui document.

          1. Definiții

SITE: Domeniul: www.imagift.ro

CONȚINUT are următoarea definiție:

  • toate informațiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
  • conținutul oricărui e-mail trimis UTILIZATORILOR, MEMBRILOR sau CLIENȚILOR săi de către GBX ENTERPRISE prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat al GBX ENTERPRISE UTILIZATORULUI, MEMBRILOR sau CLIENTULUI, conform informațiilor de contactare, specificate de către aceste;
  • informații legate de produsele, serviciilor și/sau tarifele practicate de GBX ENTERPRISE într-o anumită perioadă;
  • informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care GBX ENTERPRISE are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă și care apar pe SITE;
  • date referitoare la GBX ENTERPRISE sau alte date privilegiate ale acesteia.

SERVICIU – serviciul de comerț electronic conduc exclusiv de porțiunile public disponibile ale SITE-ului, în sensul acordării posibilității CLIENTULUI să contracteze produse și/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzând totodată și alte mijloace de comunicare la distanță (de ex. telefonic).

UTILIZATOR – Persoana fizică sau juridică (de drept public sau privat) care are sau obține acces la CONȚINUT ca vizitator al site-ului pentru vizualizarea acestuia prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) fără să implice existența unui acord scris de utilizare între GBX ENTERPRISE și fără să necesite neapărat crearea și utilizarea unui CONT. Utilizând website-ul www.imagift.ro, UTILIZATORUL este implicit de acord cu prezentele „Termeni și Condiții”. În caz contrar, acesta are dreptul de a renunța oricând la utilizarea acestui SITE.

MEMBRU – Persoana fizică sau juridică (de drept public sau privat) care are sau obține acces la CONȚINUT și SERVICIU, ulterior creării CONTULUI de MEMBRU și lansării și primirii unei comenzi.

CONT – ansamblul format dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permit unui singur MEMBRU accesul către zone restricționate ale SITE-ului prin care se face accesul la SERVICIU.

DOCUMENT – prezentul fișier „Termeni și Condiții”

COMANDA – exprimarea dorinței de achiziționare a unuia sau mai multor produse și/sau servicii prin intermediul site-ului www.imagift.ro, realizată de un CLIENT care îți dorește ca produsul(ele) respective să fie livrate la adresa menționată în formularul de contact.

COMANDA SPECIALĂ – este o COMANDĂ de produse personalizate sau confecționate la cerere, în cantități sau dimensiuni diferite față de cele aflate pe stoc, care pot fi realizate cu elemente din design-ul produselor prezentate pe SITE sau care încorporează anumite imagini trimise de către CLIENT.

CONTRACT LA DISTANȚĂ – conform definiției cuprinse în O.G.34/2014, art. 2 pct. 7, contractul la distanță este încheiat între profesionist și consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanță organizat, fără prezența fizică simulată a profesionistului și a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, până la și inclusiv în momentul în care este încheiat contractul; este COMANDA realizată pe site-ul www.imagift.ro și confirmată de către GBX ENTERPRISE S.R.L. verbal (telefonic) sau electronic (email) , fără a necesita o confirmare de primire din partea cumpărătorului. Comanda neconfirmată de către GBX ENTERPRISE S.R.L. nu are valoarea unui contract.

NEWSLETTER/ALERTĂ – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate de către GBX ENTERPRISE cu referire la informațiile conținute de acesta (menținere prețuri, promoții, lichidare stocuri, etc.) dacă anumite situații apărute necesită schimbări inopinate.

TRANZACȚIE – încasare sau rambursare a unei sume rezultată din vânzarea unui produs/ serviciu de către GBX ENTERPRISE de la/ către CLIENT, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către GBX ENTERPRISE sau prin sistemele ramburs ale firmelor de curierat, indiferent de modalitatea de livrare.

Comandarea oricărui produs și/sau serviciu de pe SITE implică acceptarea prezentului DOCUMENT. Fiecare CLIENT își dă acordul prin bifarea căsuței „Sunt de acord cu ‘Termenii și Condițiile'” înainte de confirmarea efectivă a comenzii. Tranzacțiile sunt conforme cu condițiile stipulate de art. 9 din Legea comerțului electronic 365/2002. Confirmarea unei comenzi, în sensul art. 4 pct. 3 din Legea semnăturii electronice nr. 455/2001, având aceeași valoare cu o semnătură olografă.

Prezentul DOCUMENT are rol de contract între GBX ENTERPRISE și CLIENT și se aplică tuturor comenzilor realizate prin intermediul SITE-ului. Clientul se obligă să ia la cunoștință prezentele „Termeni și condiții” înainte de a realiza o COMANDĂ.

2. General

2.1. DOCUMENTUL stabilește termenii și condițiile de utilizare ai SITE-ului/ CONȚINUTULUI/ SERVICIULUI de către UTILIZATOR, MEMBRU sau CLIENT, în cazul în care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, încheiat între GBX ENTERPRISE și acesta. Prezentele termeni și condiții conțin dispoziții obligatorii pentru orice UTILIZATOR înregistrat sau neînregistrat pe SITE.

2.2. Accesarea, vizitarea și vizualizarea CONȚINUTULUI acestui SITE este permisă tuturor UTILIZATORILOR, statutul de MEMBRU al acestui site este la liberă alegere. Folosirea, inclusiv, dar nelimitându-se la accesarea, vizitarea și vizualizarea conținutului și a SERVICIULUI, implică aderarea MEMBRULUI sau. CLIENTULUI la prezentele „TERMENI ȘI CONDIȚII” în afară de cazul în care conținutul respectiv nu are alte condiții de folosire distinct și separat formulate. CLIENTUL se obligă să urmărească permanent actualizările și completările capitolului „TERMENI ȘI CONDIȚII”. În cazul apariției unor neînțelegeri se aplică capitolul „TERMENI ȘI CONDIȚII” valabil în momentul apariției neînțelegerii între părți și a notificării acesteia în scris către GBX ENTERPRISE, cu confirmare de primire.

2.3. Accesul la SERVICIU se face exclusiv prin accesarea site-ului public disponibil www.imagift.ro

2.4. Prin folosirea SITE-ului/ CONȚINUTULUI sau SERVICIULUI, UTILIZATORUL/ MEMBRUL sau CLIENTUL este singurul responsabil pentru toate activitățile care decurg din folosirea acestuia. De asemenea, acesta răspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice altă natură produse de către acesta SITE-ului/ CONȚINUTULUI/ SERVICIULUI, GBX ENTERPRISE sau oricărui alt terț cu care GBX ENTERPRISE are încheiate contracte, în conformitate cu legislația română în vigoare.

2.5. În cazul în care UTILIZATORUL/ MEMBRUL/ CLIENTUL nu este de acord și/sau nu acceptă și/sau își revocă acceptul dat pentru DOCUMENT, atunci:

2.5.1. Acesta renunță la accesul la SERVICIU și la alte servicii oferite de GBX ENTERPRISE prin intermediul site-ului, la primirea de newslettere/ alerte și/sau comunicări din partea GBX ENTERPRISE de orice natură (electronic, telefonic, etc.), fără să implice nici o garanție ulterioară din partea GBX ENTERPRISE.

2.5.2. GBX ENTERPRISE va șterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese.

2.5.3. CLIENTUL/ MEMBRUL poate reveni în orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord și/sau a accepta DOCUMENTUL, sub forma în care acesta va fi disponibil în acel moment.

2.6. Pentru a-și exercita dreptul prevăzut la art. 2.5, acesta poate să contacteze GBX ENTERPRISE sau să folosească legăturile (link-urile) din conținutul primit de la GBX ENTERPRISE destinate acestui scop.

2.7. CLIENTUL nu poate să revoce unilateral acordul exprimat în favoarea DOCUMENTULUI pe perioada derulării unui CONTRACT sau până în momentul în care acesta nu va achita contravaloarea tuturor CONTRACTELOR neonorate față de GBX ENTERPRISE.

2.8. În cazul în care CLIENTUL a achitat contravaloarea tuturor CONTRACTELOR neonorate față de GBX ENTERPRISE și își revocă acordul exprimat în favoarea DOCUMENTULUI pe perioada derulării unei COMENZI, GBX ENTERPRISE va anula COMANDA acestuia fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese.

2.9. Statutul de MEMBRU/ CLIENT este adresat doar persoanelor fizice care au cel puțin 18 ani, care s-au înregistrat corespunzător și care nu au fost suspendate sau înlăturate de către GBX ENTERPRISE din baza de date, indiferent de motiv. Posibilitatea de a comanda online pe acest SITE este disponibilă doar persoanelor cu domiciliul în România. Devenind MEMBRU, aceștia confirmă că îndeplinesc toate condițiile menționate.

3. Conținut

3.1. Tot conținutul, incluzând, dar nelimitându-se la imagini statice/ dinamice, stilizate, logo-uri, grafică, simboluri comerciale, texte și/sau conținut multimedia prezentate pe SITE, sunt proprietatea intelectuală a GBX ENTERPRISE sau, când este cazul și se menționează expres, a unor terți (caz în care conținutul poate fi urmat de titlul proprietate original și/sau de orice altă notă cerută de proprietarul de drept al respectivului conținut, pentru care GBX ENTERPRISE se obligă să dețină licență de utilizare și/ sau publicare).

CONȚINUTUL este protejat conform drepturilor de autor și legilor privind dreptul de proprietate intelectuală și industrială. Design-ul site-ului este proprietate SC GBX ENTERPRISE S.R.L., protejată de Legea dreptului de autor și a proprietății intelectuale și industriale. Folosirea fără acordul scris al GBX ENTERPRISE S.R.L. a oricăror elemente menționate se pedepsește conform legilor în vigoare. Programele informatice folosite pe acest site sunt proprietatea GBX ENTERPRISE S.R.L. (sau a furnizorilor săi de programe) și sunt protejate de Legea dreptului de autor.

3.2. UTILIZATORULUI, MEMBRULUI sau CLIENTULUI nu îi este permisă copierea, transferul, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de GBX ENTERPRISE, includerea oricărui conținut în afara site-ului GBX ENTERPRISE, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al GBX ENTERPRISE asupra conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul expres al GBX ENTERPRISE.

3.3. Orice conținut la care MEMBRUL sau CLIENTUL are sau/ și obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența DOCUMENTULUI, caz în care conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între GBX ENTERPRISE și acesta, și fără nicio garanție implicit sau expres formulată din partea GBX ENTERPRISE cu referire la acel conținut.

3.4. UTILIZATORUL/ MEMBRUL/ CLIENTUL poate copia, transfera și/sau utiliza conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acesta nu intră în conflict cu prevederile DOCUMENTULUI.

3.5. În cazul în care GBX ENTERPRISE conferă MEMBRULUI sau CLIENTULUI dreptul de a utiliza sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care MEMBRUL are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau al perioadei definite în acord conform condițiilor definite în acord, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea GBX ENTERPRISE pentru respectivul MEMBRU, CLIENT sau oricare alt terț care are/ obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.

3.6. Nici un conținut transmis către UTILIZATOR, MEMBRU sau CLIENT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/ sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea GBX ENTERPRISE și/ sau al angajatului GBX ENTERPRISE care a mijlocit transferul de conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.

3.7. Este interzisă orice fel de utilizare a CONȚINUTULUI în alte scopuri decât cele permise expres prin DOCUMENT sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

3.8. În cazul onorării unei Comenzi speciale care folosește alte imagini decât cele regăsite în design-ul produselor de pe SITE, CLIENTUL garantează că este proprietarul imaginilor transmise, conceptului, că este împuternicit să le folosească, că dispune de toate drepturile de autor pentru a solicita realizarea comenzii. CLIENTUL garantează că imaginile sunt conforme cu legile, nu violează drepturile de proprietate intelectuală și nu au un conținut ilicit, nu prezintă incitare la ură, violență, etc.

3.9. CLIENTUL este exclusiv responsabil pentru fișierele/ imaginile încărcate pe SITE. În acest sens, CLIENTUL garantează că orice fișier (imagini, text, etc.) încărcat pe SITE este proprietatea acestuia sau este împuternicit să le folosească și dispune de toate drepturile de autor pentru a solicita realizarea comenzii, are toate permisiunile necesare conform cerințelor legale să distribuie, să transfere sau să stocheze respectivele fișiere/ imagini pe SITE sau să le facă disponibile în orice fel în cadrul folosirii SITE-ului sau plasării COMENZII. CLIENTUL garantează că imaginile sunt conforme cu legile, nu violează drepturile de proprietate intelectuală și nu au un conținut ilicit, nu prezintă incitare la ură, violență, etc.

4. Contact

4.1. GBX ENTERPRISE publică pe site datele complete și corecte de identificare și contactare a sa de către CLIENT sau MEMBRU.

4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau detaliile serviciului prezentate pe site, MEMBRUL sau CLIENTUL permite GBX ENTERPRISE să îl contacteze prin orice mijloace disponibile, incluzând mijloacele electronice.

4.3. Completarea parțială sau integrală a formularului de contact și trimiterea acestuia nu reprezintă un angajament de nici un fel din partea GBX ENTERPRISE de a contacta MEMBRUL sau CLIENTUL.

4.4. Accesarea site-ului, folosirea informațiilor prezentate în cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificări adresate GBX ENTERPRISE se realizează în mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil MEMBRULUI sau CLIENTULUI și GBX ENTERPRISE, considerându-se astfel că acesta consimte la primirea notificărilor din partea GBX ENTERPRISE prin modalități electronice și/sau telefonice, incluzând și comunicări prin e-mail sau prin anunțuri pe site.

4.5. GBX ENTERPRISE își rezervă dreptul de a nu răspunde tuturor solicitărilor de orice natură, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.)

5. NEWSLETTERE ȘI ALERTE

5.1. În momentul în care MEMBRUL sau CLIENTUL își crează un cont pe site, prin acceptarea DOCUMENTULUI „TERMENI ȘI CONDIȚII”, poate opta și pentru primirea de NEWSLETTERE și/sau ALERTE din partea GBX ENTERPRISE, dacă acest lucru este disponibil.

5.2. Datele preluate de la MEMBRU în scopul expedierii newslettere-lor și/sau alertelor pot și vor fi folosite de către GBX ENTERPRISE în limitele „Politicii de confidențialitate”.

5.3. Renunțarea la primirea newslettere-lor și/sau alertelor de către MEMBRU sau CLIENT se poate face în orice moment astfel:

5.3.1. Folosind legătura special destinată din cadrul oricăror newslettere și/sau alerte primite.

5.3.2. Prin modificarea acceptului sau de a primi newslettere și/sau alerte și folosind pagini din zonele restricționate, prin folosirea CONTULUI.

5.3.3. Prin contactarea GBX ENTERPRISE, conform cu informațiile de contactare, și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese.

5.4. Renunțarea la primirea newslettere-lor și/sau alertelor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru DOCUMENT.

5.5. GBX ENTERPRISE își rezervă dreptul de a selecționa persoanele cărora le va trimite newslettere și/sau alerte, cât și dreptul de a elimina din baza sa de date a oricui MEMBRU sau CLIENT care și-a exprimat anterior consimțământul de a primi newslettere și/sau alerte, fără niciun angajament ulterior din partea GBX ENTERPRISE sau a vreunei notificări prealabile a acestuia.

5.6. GBX ENTERPRISE nu va include în newslettere și/ sau alerte transmise MEMBRULUI sau CLIENTULUI nici un alt fel de material publicitar sub formă de conținut care să facă referire la vreun terț care nu este partener al GBX ENTERPRISE la momentul expedierii newslettere-lor și/ sau alertelor.

6. Politica de confidențialitate și de securitate a datelor cu caracter personal

Te rog să parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul DOCUMENT.

Vezi Politica de Cookie-uri, care face parte din prezentul DOCUMENT.

7. Politica de vânzare online

7.1. Accesul la serviciu

7.1.1. Accesul la SERVICIU este permis oricărui UTILIZATOR sau MEMBRU care posedă sau își creează un CONT.

7.1.2. Pentru a i se permite accesul la SERVICIU, UTILIZATORUL sau MEMBRUL va trebui să accepte prevederile prezentului DOCUMENT.

7.1.3. GBX ENTERPRISE își rezervă dreptul de a limita accesul CLIENTULUI la SERVICIU și chiar de a șterge CONTUL acestuia în cazul în care consideră că în baza comportamentului avut de către CLIENT, accesul și existența CONTULUI CLIENTULUI ar putea prejudicia în vreun fel GBX ENTERPRISE. Acest drept poate fi exercitat în orice moment și nu este necesară notificarea CLIENTULUI  în acest sens.

7.1.4. Este interzisă partajarea unui cont între mai mulți CLIENȚI/ MEMBRI. Fiecare MEMBRU/ CLIENT poate avea un singur CONT.

7.1.5. În cazul în care se descoperă accese partajate de acest gen, GBX ENTERPRISE își rezervă dreptul de a anula sau a suspenda accesul CLIENTULUI la CONȚINUT sau SERVICIU.

7.2. Produse și servicii

7.2.1. GBX ENTERPRISE poate publica pe site informații despre produse, servicii și/ sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care GBX ENTERPRISE are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

7.2.2. Produsele și/ sau serviciile achiziționate prin intermediul SERVICIULUI sunt destinate exclusiv uzului personal al CLIENTULUI.

7.2.3. GBX ENTERPRISE poate limita capacitatea de achiziționare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor CLIENȚI.

7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) și sunt prețuri de vânzare finale către CLIENȚI.

7.2.5. Discount-urile, reducerile și promoțiile nu sunt cumulative. Se păstrează întotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare, valabilă în momentul emiterii comenzii. Tariful unui produs afișat pe site tăiat cu o linie și urmat de un preț mai mic semnifică prețul de vânzare inițial și cel cu discount în cadrul unei promoții, la un moment dat. Aceste tarife au caracter pur informativ și pot suferi modificări în orice moment.

7.2.6. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON folosind informațiile furnizate de către CLIENT în formularul destinat acestui scop. GBX ENTERPRISE nu răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate de CLIENT pentru factură. În cazul în care plata se face prin card bancar, comanda va fi confirmată în momentul în care se va emite factura către CLIENT. Până în acel moment contravaloarea comenzii va fi blocată în contul CLIENTULUI nefiind transferată în conturile GBX ENTERPRISE.

7.2.7. Plata prin transfer bancar (ordin de plată), se face numai pe baza emiterii unei facturi proforme care va fi primită prin e-mail. În acest caz, produsele vor fi rezervate în stoc timp de trei zile lucrătoare până la confirmarea plății de către bancă. Dacă plata nu este confirmată, rezervarea comenzii se va șterge din sistem.

În cazul plăților online sau în cont bancar, GBX ENTERPRISE nu este/ nu poate fi făcută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de către CLIENT, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea penru această acțiune o poartă numai CLIENTUL.

7.2.8. Toate informațiile folosite pentru descrierea produselor și/ sau serviciilor disponibile pe site și vânzarea lor (texte/ imagini statice/ dinamice, greutate produse, caracteristici, stocuri, prezentări multimedia/ link-uri către alte site-uri partenere, etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea GBX ENTERPRISE, acestea fiind cu titlu de prezentare. GBX ENTERPRISE poate retrage o ofertă de produse sau poate modifica în orice moment, poate întrerupe vânzarea unor produse sau extinde/ restrânge numărul lor (serii limitate), fără a datora daune sau alte penalități către nici un actual sau potențial CLIENT.

7.2.9. În descrierea și prezentarea imaginii produselor sau serviciilor, GBX ENTERPRISE își rezervă dreptul de a utiliza și alte produse (accesorii, etc.) care nu sunt incluse în costurile produselor respective și care nu vor fi livrate la cumpărarea produselor de pe SITE. Fotografiile produselor afișate pe SITE pot avea mici diferențe față de produsele reale (culoare, nuanțe, etc.) datorită luminii în momentul fotografierii și interfeței electronice de prezentare, dar GBX ENTERPRISE depune toate eforturile pentru ca fotografiile să reflecte cât mai real produsele comandate. Diferențele care pot apărea depind de asemenea de specificațiile tehnice și de reglajele monitorului utilizat. De asemenea, pot exista diferențe între produsul disponibil în câmpul de previzualizare/ pagina de prezentare și produsele personalizate în forma finală, aceste diferențe fiind atribuite în principal (dar nu limitativ), următoarelor situații: (i) tipul de produs (spre exemplu, produsele din lemn, piele naturală pot să reprezinte mici imperfecțiuni din fabricație care nu sunt considerate ca fiind defecte ale produsului); (ii) detaliile tehnice ale aparaturii folosite în procesul de personalizare ( de ex, intensitatea gravurii poate să difere), (iii) luminozitatea pozelor transferate pe diverse suprafețe ( în funcție de tehnica de personalizare, materialul utilizat, dar și calitatea pozelor, pot apărea diferențe de nuanță/ intensitate/ luminozitate), (iv) alte cauze inerente în procesul de personalizare (produsele personalizate fiind realizate manual). Situațiile care implică reclamații cu privire la cele constatate în prezența clauză vor fi analizate de la caz la caz și GBX ENTERPRISE își rezervă dreptul de a nu le considera ca fiind defecte ale produselor, prin urmare să nu fie acceptat returul/ returnarea contravalorii acestora.

7.3. Valabilitatea și disponibilitatea produselor și serviciilor

7.3.1. GBX ENTERPRISE își rezervă dreptul de a modifica tarifele practicate pentru produsele și/ sau serviciile disponibile pe site fără notificarea în prealabil a MEMBRULUI sau CLIENTULUI.

7.3.2. Prețul de achiziție al produselor și serviciilor este cel din momentul în care se face COMANDA, în limita stocului disponibil.

Produsele pot apărea pe SITE cu următoarele specificații:

  • În stoc – produsul este disponibil în stoc și se poate livra în urma trimiterii COMENZII și confirmării de către GBX ENTERPRISE conform termenelor specificate la momentul plasării comenzii sau comunicate ulterior de către GBX ENTERPRISE și în limita stocului fizic existent. Stocul este actualizat cel puțin o dată pe săptămână. Dacă printr-o eroare unul dintre produsele comandate nu mai poate fi livrat (eroare de stoc, eroare umană, etc.) și plata s-a efectuat, GBX ENTERPRISE va returna banii CLIENTULUI.
  • Stoc epuizat – produsul nu este disponibil și nici nu sunt informații precise privind revenirea în stoc.
  • Disponibil/ Livrare în 1-2 săptămâni/ Disponibil la Comanda pentru Comenzi speciale – produsul poate fi livrat în baza unei comenzi ferme, în termenul și condițiile agreate în momentul confirmării comenzii. Pentru achiziționarea produselor pe bază de comandă, în funcție de valoarea acesteia, se poate solicita achitarea unui avans de cel puțin 50% din valoarea produselor. Dacă printr-o eroare unul dintre produsele comandate nu mai poate fi livrat (eroare de stoc, eroare tehnică, umană, etc.) și plata s-a efectuat online sau în contul bancar, GBX ENTERPRISE va returna banii CLIENTULUI pentru produsul în cauză.

În cazul produselor personalizate nu se poate realiza returul acestora, ținând cont de caracterul lor unic care face imposibilă vandabilitatea către alți clienți. În acest caz, returul se poate realiza doar ca urmare a constatării unor vicii de fabricație, conform art. 7.9.1.

GBX ENTERPRISE nu este corespunzător de fluctuațiile stocurilor furnizorilor și nu poate fi tras la răspundere în cazul în care un produs sau părțile componente ale acestuia dispar din oferta furnizorilor sau sub-furnizorilor săi.

7.3.3. Prețul de achiziție al produselor și serviciilor promoționale este cel din momentul în care se face COMANDA, în limita stocului disponibil și/ sau al perioadei promoționale, în cazul în care aceasta este definită.

7.3.4. Prețul de achiziție al produselor sau serviciilor dintr-o COMANDĂ emisă și confirmată nu se poate modifica la un moment ulterior emiterii acesteia decât cu acordul părților.

7.3.5. Prețul de achiziție al produselor și/ sau serviciilor dintr-un contract onorat nu se poate modifica.

7.3.6. CLIENTUL poate renunța la produsele și serviciile achiziționate prin comandă, numai în perioada de timp cuprinsă între plasarea comenzii și transformarea acesteia în contract conform art. 7.4.9., atunci când este contactat de către, sau contactează GBX ENTERPRISE pentru a anula comanda, condiționat de faptul că produsele să nu fi fost personalizate/ finalizate până la momentul notificării anulării sau modificării acestora. În cazul în care plata s-a efectuat cu cardul, se aplică prevederile pct. 7.4.6.

7.4. Comanda online

7.4.1. CLIENTUL poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe SITE.

7.4.2. Prin finalizarea comenzii, CLIENTUL consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii, denumită în cadrul acestui DOCUMENT și COMANDA LANSATĂ/ EMISĂ/ PLASATĂ.

7.4.3. Prin lansarea comenzii, CLIENTUL consimte că GBX ENTERPRISE poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/ agreat de GBX ENTERPRISE (telefonic sau e-mail) pentru confirmarea personală a comenzii în următoarele scopuri:

  • 7.4.3.1. Validarea disponibilității produselor și a cantităților achiziționate de către CLIENT.
  • 7.4.3.2. Validarea de către CLIENT a contravalorii comenzii efectuate, incluzând în funcție de situație și alte servicii cu valoare adăugată ( de exemplu transport, împachetare cadou, etc.)
  • 7.4.3.3. Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.

În cazul în care COMANDA nu poate fi confirmată din diverse motive (tehnice, umane, forță majoră, etc.) în cel mult 3 (trei) zile lucrătoare, aceasta este anulată automat de sistem. Clienții acceptă că GBX ENTERPRISE nu poate fi forțat să livreze o comandă care nu a fost confirmată în condițiile de mai sus.

7.4.4. GBX ENTERPRISE va denunța unilateral și va anula automat o comandă efectuată de către CLIENT, chiar și fără o notificare prealabilă adresată CLIENTULUI, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele situații:

  • 7.4.4.1. Neacceptarea de către banca emitentă a cardului CLIENTULUI, a tranzacției, în cazul plății online;
  • 7.4.4.2. Invalidarea tranzacției de către procesatorul de cardul agreat de GBX ENTERPRISE, în cazul plății online;
  • 7.4.4.3. Datele furnizate de către CLIENT pe site sunt incomplete sau incorecte;
  • 7.4.4.4. Activitatea CLIENTULUI pe site poate și/ sau produce daune de orice natură de partea GBX ENTERPRISE și/ sau partenerilor acestuia.
  • 7.4.4.5. Existența unei livrări nereușite către același client din motive ca refuz plată contravaloare comandă, destinatar negăsit la adresă, destinatarul nu răspunde la telefon, sau dacă clientul este în lista de neplătitori (clientul este introdus automat în această listă din motive obiective: refuzul primirii coletului, anularea comenzii după finalizarea acesteia din motive nejustificate, etc.) etc.;
  • 7.4.4.6. Pentru alte motive obiective.

7.4.5. CLIENTUL poate renunța la o comandă efectuată, atunci când este contactat conform 7.4.3., condiționat de faptul că produsele din comandă să nu fi fost finalizate/ în lucru.

7.4.6. În cazul în care CLIENTUL renunță la o comandă efectuată cu plată cu card bancar și în care banca emitentă a cardului CLIENTULUI  a autorizat tranzacția bancară, în sensul blocării în contul CLIENTULUI a contravalorii produselor și serviciilor achiziționate de către acesta, suma aceasta va fi deblocată de către GBX ENTERPRISE în maxim 10 zile de la data la care GBX ENTERPRISE a luat la cunoștință de acest fapt.

7.4.7. În cazul în care unele produse comandate de către CLIENT printr-o comandă efectuată cu plată cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, GBX ENTERPRISE va informa CLIENTUL asupra acestui fapt și va dispune deblocarea în contul CLIENTULUI a contravalorii acestor produse, în cazul în care această sumă a fost blocată pe cardul CLIENTULUI, în maxim 10 zile de la data la care GBX ENTERPRISE a luat la cunoștință acest fapt SAU înlocuirea produselor cu alte produse aflate pe stoc.

7.4.8. O comandă plasată nu poate fi modificată. Dacă clientul dorește o modificare (includerea sau renunțarea la produse) acesta va anula comanda care nu corespunde cu dorințele sale și va face o nouă comandă în sistem, condiționat de faptul că produsele din comanda inițială să nu fi fost deja procesate/ finalizate.

7.4.9. Din momentul în care CLIENTUL validează contravaloarea comenzii efectuate sau în care GBX ENTERPRISE informează CLIENTUL cu privire la comanda sa (telefonic sau prin email-ul de confirmare al comenzii), comanda acestuia devine CONTRACT la Distanță, conf. O.G.34/2014 art. 2 pct. 7.

7.4.10. Detaliile de livrare a produselor, incluzând, dar nelimitându-se la timpul necesar livrării, nu constituie o obligație contractuală din partea GBX ENTERPRISE, timpul de livrare afișat în pagina produsului sau pe website-ul Imagift fiind un timp de livrare estimativ, orice întârziere nefiind un motiv ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată în orice mod de pe urma încălcării obligațiilor cu privire la livrarea produselor.

7.4.11. În cazul în care un CLIENT își modifică datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele în derulare existente la acel moment, îți păstrează datele definite/ acceptate de către CLIENT înainte de momentul modificării. Se vor lua în considerare noile date modificate pentru contractele viitoare și, în măsura în care este posibil, pentru livrare și contact pentru contractele în curs de derulare.

7.4.12. În cazul în care un CLIENT nu ridică de la curier PRODUSELE comandate cu plata ramburs, GBX ENTERPRISE își rezervă dreptul de a nu mai expedia noi COMENZI fără ca plata acestora să fie efectuată integral în avans.

7.5. Comanda telefonică

7.5.1. CLIENTUL/ MEMBRUL nu poate efectua comenzi telefonice, ci poate fi doar ajutat să îți creeze un cont pe SITE și/ sau să plaseze o comandă online.

7.6. Contract și finalizare

7.6.1. GBX ENTERPRISE va include în coletul expediat către CLIENT și/ sau în format electronic toate documentele necesare care să ateste achiziționarea produselor/ serviciilor de către CLIENT.

7.6.2. GBX ENTERPRISE va facilita informarea CLIENTULUI asupra stadiului în care se află comanda sau contractul la distanță.

7.6.3. Contractul la distanță la care se adaugă documentele care atestă livrarea către CLIENT a produselor contractate de acesta, de partea GBX ENTERPRISE, devine Contract onorat.

7.7. Transport/ Livrare

7.7.1. CLIENTUL are la dispoziție ca modalitate de transport a produselor/ serviciilor achiziționate livrare prin intermediul unei firme de curierat rapid.

Costul livrării depinde de valoarea comenzii și este specificat la momentul plasării COMENZII.

Comenzile cu o valoare a produselor comandate mai mare de 200 lei beneficiază de transport gratuit prin serviciul de curierat rapid în localitățile principale din lista de locații a curierului sau conform specificațiilor firmei de curierat la momentul relevant.

Comenzile sosite începând cu vineri, după ora 14:00 și până luni dimineața, ora 10:00 vor fi procesate luni, în ordinea sosirii. În cazul în care volumul comenzilor depășește capacitatea noastră de procesare, acestea vor fi procesate în următoarea zi. Comenzile speciale vor avea condiții separat stabilite pentru plată și livrare, în funcție de specificul acestora.

Prețul total al serviciilor de transport și livrare se calculează la momentul în care se face comanda în funcție de greutatea totală a comenzii, sau, dacă este cazul, în funcție de prețul total al acesteia.

GBX ENTERPRISE estimează pe baza unor indicatori agreați cu firma de curierat costul transportului și al livrării. Clientul acceptă prin plasarea comenzii aceste estimări, indiferent de datele care au stat la baza determinării acestui cost. În consecință, CLIENTUL nu poate solicita un cost inferior al transportului pe baza cântăririi sau măsurători proprii ale coletului.

7.7.2. Livrarea se va face prin serviciul de curierat rapid, iar comanda ajunge la CLIENT în termenul estimat de livrare indicat în pagina produsului la momentul plasării comenzii și se calculează din momentul primirii pe-mail a confirmării de înregistrare a comenzii pentru produsele aflate în stoc. Termenul este unul estimat și poate suferi modificări, inclusiv în funcție de gradul de încărcare a rutelor de destinație și volumul de livrări ale firmei de curierat, urmând ca pentru produsele care nu se mai află în stoc sau pentru comenzile speciale să se agreeze împreună cu CLIENTUL un alt termen de livrare, agreat în prealabil cu GBX ENTERPRISE la plasarea COMENZII. Odată preluată comanda de către curier, GBX ENTERPRISE nu are nicio obligație de a urmări comanda/ contacta curierul în vederea clarificării oricăror detalii cu privire la statusul livrării comenzii, cu toate acestea, GBX ENTERPRISE va oferi CLIENTULUI suportul necesar și rezonabil în vederea clarificării statusului acesteia cu curierul.

7.7.3. În cazul în care produsul poate fi livrat cu depășirea termenului agreat expres în scris între Client și Imagift, GBX ENTERPRISE va informa Clientul prin e-mail, cu aplicarea prevederilor art. 7.8.3., caz în care Clientul poate renunța în scris la comandă, iar în eventualitatea în care plata a fost efectuată prealabil livrării, sumele plătite vor fi rambursate în totalitate, conform legii, în termen de 10 zile de la data returnării.

GBX ENTERPRISE va depune toate eforturile pentru respectarea termenelor de livrare estimate menționate pe site. Totuși, GBX ENTERPRISE nu poate fi responsabilă pentru eventualele întârzieri de livrare sau pierderi de colete provocate de către un terț sau de către consumator sau de o cauză care nu este în controlul direct al Imagift, inclusiv cauze imprevizibile, cauze insurmontabile, precum cazul fortuit sau cazuri de forță majoră.

În cazul nerecepționării coletului în cadrul termenelor indicate, vom investiga împreună cu societatea de curierat motivele care au determinat acest lucru. Pe parcursul acestei perioade, nici o returnare a costurilor nu va putea fi efectuată.

7.8.3. În eventualitatea depășirii termenului de livrare estimat pentru produsele aflate în stoc indicat la art. 7.7.2, GBX ENTERPRISE își rezervă dreptul să livreze comanda chiar cu depășirea termenului de livrare estimat, în cazul în care Imagift nu a fost contactat în scris de către CLIENT cu privire la anularea comenzii datorită depășirii termenului de livrare. În situații particulare, Imagift poate informa CLIENTUL în prealabil cu privire la întârzierea livrării comenzii în cazul în care comanda nu a fost procesată în vederea stabilirii de comun acord a unui nou termen de livrare sau anularea comenzii/ returnarea contravalorii acesteia în cazul în care a fost achitată. Lipsa primirii de către GBX ENTERPRISE a unui răspuns din partea CLIENTULUI cu privire la întârzierea livrării sau imposibilitatea contactării CLIENTULUI la datele de contact indicate sau lipsa unui răspuns în urma apelului telefonic, se va considera ca accept tăcit al CLIENTULUI pentru prelungirea perioadei de livrare. În toate cazurile în care Clientul își exprimă opțiunea în scris pentru rezilierea contractului și anulare a comenzii, dacă produsul a fost deja plătit de acesta, iar termenul de livrare estimat a fost depășit cu minim 3 (trei) zile lucrătoare, GBX ENTERPRISE va înapoia sumele plătite conform art. 7.7.3. În orice situație în care termenul de livrare estimat a fost depășit, Imagift poate (la libera discreție fără a își asuma o obligație în acest sens) să propună soluții de recompensare în cazul în care CLIENTUL acceptă preluarea comenzii având termenul de livrare estimat depășit (de exemplu vouchere cadou/ reducere la următoarele comenzi plasate pe website).

7.8. Calitate și garanții

7.8.1. Fiecare produs comercializat beneficiază de termenul de garanție în conformitate cu legislația română în vigoare și în condițiile menționate de aceasta, garanție de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003. În conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare MEMBRU. sau CLIENT poate solicita, în cazul lipsei conformității, repararea, înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia conform articolelor prezentului DOCUMENT.

Având în vedere natura produselor de cadouri personalizate, GBX ENTERPRISE nu poate acorda garanție pentru folosirea acestora de către clienți mai mult decât cea menționată de lege.

Anumite produse pot beneficia de o garanție contractuală și acest lucru va fi menționat dacă este cazul în capitolul cu detaliile produsului la momentul vânzării sale exclusive pe SITE. Detalii clare legate de aceste garanții sunt date de către fișele produselor și componentelor acestora menționate de către producători și furnizori și nici un CLIENT nu poate solicita o garanție extinsă, mai mult decât cea existentă. Acest lucru înseamnă că garanția produselor oferită de către GBX ENTERPRISE este cea oferită de către furnizorii GBX ENTERPRISE, care este de 30 de zile de la data livrării, în cazul în care nu este menționat alt termen de garanție în pagina de descriere a produsului.

La solicitarea garanției este necesară trimiterea de către CLIENT a produselor cu defecțiuni împreună cu accesoriile și documentele însoțitoare aferente. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de acestea, produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, tăieri, produsele utilizate în condiții neadecvate (expunerea în mediu parfumat sau în alte condiții improprii, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă), expunerea la lichide sau alte substanțe, contactul cu substanțe chimice.

Garanția devine nulă în următoarele situații:

  • produsele sunt deteriorate din cauze unei exploatări necorespunzătoare, abuzive sau întreținerii improrii.
  • dacă un produs este folosit în alte scopuri decât cel pentru care a fost proiectat și este adus la reparat în garanție se va examina starea lui, se va identifica motivul defectării.
  • dacă s-au executat intervenții asupra produsului de către o persoană neautorizată.
  • produsul prezintă daune provocate de intemperii, incendii, tensiuni electrice accidentale.
  • garanția nu se acordă produsului deteriorat în urma unei lovituri dacă se demonstrează că problema apărută nu se datorează unor defecte de fabricație sau de material vă vom informa asupra costurilor reparației.
  • clientul va suporta costurile oricărei solicitări nefondate.

7.8.2. GBX ENTERPRISE nu garantează disponibilitatea pe stoc a nici unui produs/ serviciu disponibil spre achiziționare pe SITE. În cazul în care GBX ENTERPRISE nun poate executa contractul din cauză că produsul nu este disponibil, va informa CLIENTUL despre acest lucru, la data la care GBX ENTERPRISE ia la cunoștință despre acest caz. În eventualitatea în care produsul a fost deja plătit de către CLIENT, sumele vărsate ca plată vor fi rambursate de către GBX ENTERPRISE în termen de maximum 30 de zile de la lansarea comenzii, cu excepția cazului în care părțile convin altfel.

7.9. Returnarea produselor

RETURNAREA PRODUSELOR PERSONALIZATE

Conform prevederilor legale (OUG 130/2000) și TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR, produsele personalizate nu pot fi returnate (în cazul unui retur acestea sunt distruse/ casate, fiind realizate după specificațiile clientului).

7.9.1. În mod excepțional, CLIENTUL poate returna produsele personalizate achiziționate prin intermediul unui CONTRACT la distanță, în următoarele situații:

7.91.1. Coletele prezintă deteriorări severe sau produsele prezintă defecte de fabricație;

În cazul în care coletul adus de către curier prezintă elemente clare de deteriorare severă a integrității pachetului și a conținutului (pachetul este desfăcut, rupt, înțepat, conținutul distrus, etc.), se pot face mențiuni cu privire la eventualele probleme în momentul livrării pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se întocmește un proces verbal de constatare, se fac fotografii și se refuză primirea coletului.

Nu sunt însă considerate probleme deteriorările minore, normale, care sunt datorate manevrării și manipulării pachetelor și care nu afectează conținutul acestora (de exemplu: prăfuirea/ murdărirea exteriorului pachetelor, îndoirea ușoară a colțurilor, etc.).

Orice reclamație ulterioară livrării de către curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

7.9.1.2. Produsele livrate nu corespund cu produsele din comanda confirmată (sunt personalizate greșit, încurcate);

În cazul în care produsele sunt livrate greșit (produsele sunt personalizate cu datele unor terți), CLIENTUL va notifica GBX ENTERPRISE cu promptitudine în vederea remedierii situației și va urma întocmai instrucțiunile comunicate de către GBX ENTERPRISE (returul/ distrugerea informațiilor cu privire la terții respectivi) neavând niciun drept asupra datelor/ produselor respective care nu-i aparțin. În acest caz, Imagift va înlocui gratuit produsele și își rezervă dreptul să solicite returnarea coletului cu produsele eronate.

7.9.1.3. Produsele au specificații eronate pe site față de realitate.

Nu se consideră specificații eronate diferențe minore de dimensiune/ culoare care nu afectează vizibil produsul final și care pot apărea din cauze neimputabile Imagift (de exemplu lot de producție diferit).

Incidența situațiilor descrise în baza art. 7.9.1. de mai sus care pot fi considerate motive acceptate de retur/ înlocuire a produsului și/ sau returnarea contravalorii produselor în cauză trebuie semnalată imediat după recepția coletului de către Client, prin orice mijloc (telefonic, e-mail, messenger) și transmiterea tuturor informațiilor necesare (inclusiv fotografii) cu privire la produsele în cauză în vederea analizării situației. Imagift își rezervă dreptul să refuze soluționarea/ returul produselor în cazul în care incidența situaților descrise în art. 7.9.1. au fost semnalate de către Client după expirarea unei perioade de 10 zile de la data recepționării Coletului și/ sau refuzul de a transmite informațiile necesare solicitate de către Vânzător în vederea evaluării situației.

REGULI GENERALE RETUR

7.9.1.4. Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, cu excepția produselor personalizate care nu pot fi returnate conform prevederilor legale și a TERMENILOR. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conf. O.G. 130/ 2000 și modificările din OUG 34/ 2014, pentru persoanele fizice ce achiziționează produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 34/2014 art. 16. Returnarea produselor trebuie să se facă pe cât este posibil în ambalajul original, dar cu toate accesoriile și documentele, inclusiv formularul de retur și fără să prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură, trebuie să fie noi, fără să fi fost purtate sau folosite de nici un fel (spălate, impregnate cu parfum sau odorizante de cameră, etc.), trebuie să fie complete (împreună cu toate accesoriile și etichetele sale). Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

7.9.2. CLIENTUL este obligat să notifice GBX ENTERPRISE intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare scrisă (e-mail/ telefonic etc.) în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor și/ sau serviciilor și comunicarea acestui fapt către GBX ENTERPRISE.

În eventualitatea în care produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs nou, cu condiția notificării în scris a GBX ENTERPRISE în termen de 14 zile de la recepționarea produsului. Dacă înlocuirea nu este posibilă, se va returna contravaloarea lui sa se poate achiziționa un alt produs.

7.9.3. CLIENTULUI care a notificat GBX ENTERPRISE conform art. 7.9.2., îi revine responsabilitatea de a se asigura că produsele la care a făcut referire vor fi returnate la GBX ENTERPRISE în maxim 14 zile de la data recepționării produselor, bineînțeles cu expedierea notificării (cu confirmare de primire din partea GBX ENTERPRISE și trimitere prin curier), în caz contrar GBX ENTERPRISE considerând cererea nefondată/invalidă și poate refuza returul.

Produsele se vor trimite cu toate documentele primite care l-au însoțit și cu formularul de retur disponibil pe platforma Imagift. Utilizarea serviciilor de curierat permit urmărirea coletului, dar GBX ENTERPRISE nu este responsabilă pentru coletele pierdute pe drumul de retur al produselor.

7.9.4. CLIENTUL nu poate returna produsele achiziționate prin intermediul unui CONTRACT și/ sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/ despăgubiri, în următoarele situații:

  • 7.9.4.1. Înlocuirea produsului achiziționat cu un alt produs cu alte specificații sau de un tip diferit, excepție făcând situația prevăzută la art. 7.9.1.3.
  • 7.9.4.2. Cererea de returnare cauzată de oricare situație prevăzută la 7.9.1 are dată de expediere a notificării intenției de returnare care depășește perioada de 14 zile prevăzute conform art 7.9.2, din ziua lucrătoare următoare datei contractului onorat.
  • 7.9.4.3. În cazul returnării produsului cu una dintre cauzele declarate în art. 7.9.1., produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate etichetele intacte și documentele care l-au însoțit)/
  • 7.9.4.4. Conform O.G. 34/2014 art. 16 GBX ENTERPRISE își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor care:

–  prin natura lor, nu pot fi returnare sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produsele extrem de fragile sau casabile (dacă este cazul);

– produsele sunt confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (dacă este cazul);

– produse perisabile (dacă este cazul);

– produse desigilate care au caracter de igienă sau personal (dacă este cazul);

– consumabile desigilate (dacă este cazul);

– cărți, albume, reviste (dacă este cazul);

– produse DIY (dacă este cazul);

– ambalaje cadou (dacă este cazul);

– produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat/ cutia produsului (dacă este cazul);

– imprimante sau multifuncționale ale căror consumabile au fost desigilate (dacă este cazul);

– produsele care au fost montate (dacă este cazul);

– obiectele de bucătărie care au fost folosite (dacă este cazul);

– produse care prezintă urme de folosire (dacă este cazul);

– în cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate;

7.9.5. În cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face în cel mult 14 zile de la confirmarea returului de către GBX ENTERPRISE. Returnarea se face numai în conturi indicate de Client. Nu se fac returnări în numerar sau ramburs.

7.9.6. În cazul înlocuirii produsului cu unul identic, conform 7.9.1.1., înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale.

7.9.7. În cazul în care CLIENTUL care a returnat un produs în conformitate cu prevederile art. 7.9.11, iar GBX ENTERPRISE nu dispune de un produs identic pentru înlocuire, acesta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului în conformitate cu 7.9.5.

7.9.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzând, dar nelimitându-se la transportul produselor, achitată de către CLIENT, nu se rambursează.

7.9.9. În toate cazurile, cheltuielile de returnare/ reexpediere vor fi suportate de către CLIENT, la costurile solicitate de către Curier pentru livrări standard, excepție făcând situațiile prezentate la punctele 7.9.1.1. și 7.9.1.2., precum și în cazul lipsei conformității conform 7.9.1.3., situație în care GBX ENTERPRISE va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, în cazul, livrării a unor produse greșite, conform cap. 7.4., cheltuielile de returnare sunt în sarcina GBX ENTERPRISE.

7.9.10. Modalități de plată acceptate de către GBX ENTERPRISE disponibile:

– Plata ramburs: CLIENTUL va plăti agentului de curierat contravaloarea comenzii la primira coletului.

– Plata cu cardul online: CLIENTUL va plăti online cu cardul bancar.

– Plata cu ordin de plată în cont bancar: CLIENTUL va plăti contravaloarea produselor comandate în contul bancar menționat în formularul de COMANDĂ (doar pentru comenzile speciale, făcute la cerere).

În unele situații care țin de politica internă de marketing, securitatea plăților și a livrărilor, GBX ENTERPRISE poate informa clientul că anumite comenzi se pot onora doar dacă se folosește un anumit mod de plată. În cazul în care clientul refuză modalitatea de plată propusă, comanda se anulează fără nici un fel de obligație din ambele părți.

Nu pot fi returnate produsele „Comenzi speciale” (produse personalizate sau confecționate la cerere). În cazul în care produsul returnat face parte dintr-o promoție/ discount/ pachet promoțional și în urma returului condițiile inițiale ale promoției nu mai sunt îndeplinite, suma aferentă se va deduce din contravaloarea produselor returnate care urmează să fie plătită clientului.

8. Frauda

8.1. GBX ENTERPRISE nu solicită CLIENȚILOR sau UTILIZATORILOR săi prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/ telefonic/ SMS etc.) informații referitoare la date confidențiale, conturi/ carduri bancare sau parole personale. Excepție fac numai CLIENȚII persoane juridice, în sensul obținerii de către GBX ENTERPRISE a numărului de cont, respectiv a băncii CLIENTULUI, pe numele căruia se va face facturarea unei comenzi dacă există neclarități sau pentru confirmarea comenzii.

8.2. CLIENTUL/ MEMBRUL își asumă întreaga responsabilitate pentru divulgarea unui terț a datelor sale confidențiale.

8.3. GBX ENTERPRISE declină orice responsabilitate, în situația în care un MEMBRU/ CLIENT ar fi/ este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este/ reprezintă interesele GBX ENTERPRISE.

8.4. CLIENTUL sau MEMBRUL va informa GBX ENTERPRISE asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

8.5. GBX ENTERPRISE nu promovează SPAM-ul. Orice MEMBRU/ CLIENT care a furnizat explicit adresa de e-mail pe SITE poate opta pentru ștergerea acesteia, aceasta însemnând dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail. De asemenea, este interzisă trimiterea către GBX ENTERPRISE sau către SITE a mesajelor care conțin viruși, derulează campanii politice sau publicitare, scrisori în lanț sau orice formă de spam.

8.6. Comunicările de către GBX ENTERPRISE prin mijloace electronice de comunicare la distanță (de exemplu e-mail) conțin datele de identificare complete și conforme ale expeditorului sau legăturii către acestea, la data transmiterii conținutului.

8.7. Următoarele scopuri, atinse sau nu, vor fi considerate tentativă de fraudare a site-ului/ conținutului și/ sau GBX ENTERPRISE și se va pune în mișcare cercetarea penală împotriva acelora care au încercat să, sau au atins aceste scopuri:

  • 8.7.1. De a accesa datele de orice tip ale altui MEMBRU/ CLIENT prin folosirea unui cont sau prin orice altă metodă.
  • 8.7.2. De a altera sau altfel modifica conținutul SITE-ului sau Conținutului expediat prin orice metodă de către GBX ENTERPRISE către MEMBRU/ CLIENT.
  • 8.7.3. De a afecta performanțele serverului/serverelor pe care rulează SITE-ul.
  • 8.7.4. De a accesa sau a divulga oricărui terț care nu are autoritatea legală necesară, conținutul expediat prin orice mijloc de către GBX ENTERPRISE către MEMBRU/ CLIENT atunci când acesta nu este destinatarul legitim al conținutului.

8.8. Urmărirea obținerii unor avantaje prin folosirea de conturi false (nume care nu sunt reale sau folosirea identității unor persoane de către alte persoane) se consideră tentativă de fraudă și va avea ca efect anularea avantajelor obținute, blocarea accesului la SITE și raportarea către autorități.

9. Garanții specifice

9.1. Pentru a beneficia de garanție, Clientul are următoarele obligații:

9.1.1. Să fi achiziționat produsul de pe site-ul imagift.ro având în acest sens factura și certificatul de garanție aferente și să fi utilizat produsul numai în scopul pentru care a fost conceput;

9.1.2. Să respecte instrucțiunile de folosire și să utilizeze produsul în mod corespunzător;

9.1.3. Să livreze produsul în ambalajul original împreună cu toate accesoriile;

9.2. Conform OG34/2014, produsele fără gravură se pot returna în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Costurile de transport vor fi suportate de către client, prin curier rapid. În cazul produselor cu gravură, acestea nu se pot returna, decât în cazul unui defect de material sau de manoperă. Dacă nu se va putea înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului în cel mult 30 de zile calendaristice de la data returnării.

9.3. Pentru fiecare produs achiziționat de pe SITE, Clientul beneficiază de o garanție în conformitate cu Certificatul de garanție aferent fiecărui produs, comunicat Clientului odată cu livrarea produsului.

9.4. Garanția nu se acordă în cazul în care produsul este deteriorat sau nu este conform datorită unor factori externi și/ sau nerespectării de către Client a instrucțiunilor de utilizare, inclusiv în situații cum ar fi, expunerea la soare, șocuri mecanice, depozitarea necorespunzătoare, modificarea produsului, etc.

9.5. Pentru evitarea oricărui dubiu, GBX ENTERPRISE nu oferă garanții Clienților:

9.5.1. În cazul în care nuanța produsului diferă față de cea de pe SITE sau produsul achiziționat nu răspunde așteptărilor Clienților.

9.5.2. În cazul în care înlocuirea produselor sau a componentelor neconforme este imposibil de asigurat, inclusiv ca urmare a lipsei produsului din stoc.

9.6. GBX ENTERPRISE nu își asumă responsabilitatea pentru eventualele accidente ce pot avea loc cu utilizarea produselor de către copii și/sau animale de companie, prin urmare vă recomandăm ca produsele să fie utilizate de către copii strict sub supravegherea unui adult.

9.7. Toate celelalte prevederi cuprinse în legislația în vigoare, referitoare la garantarea produselor vândute, sunt valabile. Garanția nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.

10. Limitarea de responsabilitate

10.1 GBX ENTERPRISE nu poate fi ținută responsabilă în fața niciunei persoane fizice sau juridice care utilizează SITE-ul sau CONȚINUT-ul, altfel decât în limita articolelor ce constituie prezentul DOCUMENT.

10.2. GBX ENTERPRISE nu poate fi ținută responsabilă pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu, etc.) ce rezultă din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informației de tip conținut prezentată sau nu pe SITE sau pentru orice tip de erori sau omisiuni în prezentarea conținutului care pot conduce la orice fel de pierderi.

10.3. În cazul în care un MEMBRU/ CLIENT consideră că un Conținut expediat prin orice mijloc de către GBX ENTERPRISE violează drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate contacta pentru detalii GBX ENTERPRISE, conform detaliilor de contactare, astfel încât GBX ENTERPRISE să poată lua o decizie în cunoștință de cauză.

10.4. GBX ENTERPRISE nu garantează MEMBRULUI sau CLIENTULUI acces pe site sau la serviciu și nu îi conferă dreptul de a descărca, de a modifica, de a reproduce, de a copia, de a exploata parțial și/ sau integral CONȚINUTUL, în orice manieră sau de a transfera vreunui terț orice conținut asupra căruia are și/ sau a obținut acces, în baza unui acord de utilizare, fără acordul scris al GBX ENTERPRISE.

10.5. GBX ENTERPRISE nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legături din conținut, indiferent de natura acestor legături. Pentru respectivele site-uri, răspunderea o poartă, integral, proprietarii acestora.

10.6. GBX ENTERPRISE est exonerată de orice vină în cazul utilizării site-urilor și/ sau al conținutului transmis către MEMBRU sau CLIENT prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al GBX ENTERPRISE (dacă este cazul), atunci când această utilizare a conținutului poate să producă pagube de orice natură de partea MEMBRULUI, CLIENTULUI și/ sau oricărui terț implicat în acest transfer de Conținut.

10.7. GBX ENTERPRISE nu oferă niciun fel de garanții directe sau indirecte ca:

10.7.1. Serviciul va fi potrivit cerințelor  CLIENTULUI.

10.7.2. Serviciul va fi neîntrerupt, sigur sau fără erori de orice fel.

10.7.3. Produsele/ serviciile obținute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerințelor sau așteptărilor CLIENTULUI.

10.8. Operatorii, administratorii și/ sau proprietarii site-ului nu sunt, sub nicio formă, responsabili pentru relațiile sau consecințele acestora rezultând din, dar nelimitându-se la, achiziții, oferte speciale, promoții, promovări, sau oricare alt tip de relație/ legătură/ tranzacție/ colaborare/ etc. care pot apărea între CLIENT sau MEMBRU și oricare dintre cei care își fac promovare directă sau indirectă prin intermediul site-ului.

10.9. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de către GBX ENTERPRISE de la acel client, pentru respectiva livrare. Recepția produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună. Factura proformă și cea fiscală constituie contractul de vânzare-cumpărare conform legislației române în vigoare. Clientul își exprimă acordul explicit la semnarea expediției cu privire la faptul că a primit produsele și acestea sunt conform comenzii.

11. Forța majoră și cazul fortuit

11.1. GBX ENTERPRISE, partenerii și furnizorii săi nu pot fi făcuți responsabili pentru nici o întârziere sau eroare în executarea obligațiilor contractuale sau în ceea ce privește conținutul furnizat pe SITE, rezultând direct sau indirect din cauze de forță majoră sau care nu depind de voința GBX ENTERPRISE. Această exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare sau accesul neautorizat la echipamentul tehnic GBX ENTERPRISE, virușii informatici, lipsa conexiunii la internet sau telefon, erorile de operare, greva, calamități, război, etc.

11.2. Exceptând cazurile în care nu au prevăzut în mod expres altfel, niciuna din părțile unui contract încheiat, care este încă în derulare, nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea la termen și/ sau în mod corespunzător, total sau parțial, a oricăreia din obligațiile care îi incumbă în baza contractului, dacă neexecutarea obligației respective a fost cauzată de un eveniment de forță majoră.

11.3. Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus menționat este obligat să aducă la cunoștință celeilalte părți, imediat și în mod complet, producerea acestuia și să ia orice măsuri care-i stau la dispoziție în vederea limitării consecințelor respectivului eveniment.

11.4. Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus menționat este exonerat de la această obligație numai în cazul în care evenimentul o împiedică să o ducă la bun sfârșit.

11.5. Dacă în termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a acestui contract fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

11.6. Partea care invocă evenimentul de forță majoră trebuie să facă dovada imposibilității executării obligațiilor în termen de 30 de zile de la data producerii evenimentului, dar în limitele art. 10.3.

12. Litigii

12.1. Prin folosirea/ vizitarea/ vizualizarea/ etc. a SITE-ului sau al oricărui conținut trimis de către GBX ENTERPRISE MEMBRULUI/ CLIENTULUI prin accesare și/ sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), acesta se declară de acord cel puțin cu prevederile prezentelor capitole din „Termeni și condiții”.

12.2. Orice dispută cu referire la prezentele „Termeni și condiții” care ar putea să apară între MEMBRU/ CLIENT și GBX ENTERPRISE se va rezolva pe cale amiabilă. Dacă aceasta nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat de către instanța competentă, în conformitate cu legile române în vigoare.

12.3. GBX ENTERPRISE nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea „Termenilor și condițiilor”.

12.4. Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, această clauză nu va afecta vulnerabilitatea celorlalte clauze.

12.5. Prezentul document a fost redactat și va fi interpretat în conformitate cu legislația română.

13. Dispoziții finale

13.1. GBX ENTERPRISE își rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări ale site-ului/ structurii acestuia/ serviciului, inclusiv modificări ce ar putea afecta site-ul sau orice conținut, fără notificare prealabilă a MEMBRULUI sau CLIENTULUI.

13.2. GBX ENTERPRISE nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări, etc., care nu sunt făcute de către administratorul site-ului.

13.3. GBX ENTERPRISE își rezervă dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natură și/ sau legături pe oricare pagină a site-ului, cu respectarea legislației în vigoare.

13.4. Dacă oricare dintre clauzele din prezentul DOCUMENT va fi găsită nulă, indiferent de cauză, acest lucru nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecțiuni Termenii și condițiile prezente, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat, iar clientul își asumă în totalitate drepturile și obligațiile ce decurg din cumpărarea de pe site-ul www.imagift.ro.

14. Feedback

14.1. În cazul în care există întrebări sau sugestii în legătură cu serviciile și produsele GBX ENTERPRISE S.R.L., vă rugăm să ne contactați prin e-mail la contact@imagift.ro. Feedback-ul poate fi transmis prin oricare din metodele puse la dispoziție, cu respectarea condițiilor legale: mesajele trebuie să nu fie ilegale, amenințătoare, defăimătoare, etc. la adresa Imagift sau a unei terțe părți.

14.2. Orice comentarii, întrebări, feedback, idei, sugestii sau alte comunicări sau informații realizate de către UTILIZATORII site-ului despre sau referitoare la GBX ENTERPRISE sau site-ul www.imagift.ro, la funcționalitatea sau îmbunătățirea acestuia, vor rămâne proprietatea S.C. GBX ENTERPRISE S.R.L., care va deține exclusiv drepturile asupra punerii lor în practică și care va fi exonerată de orice obligație de recompensare pentru acestea.